14 Temmuz 2013 Pazar

Karışık bir yazı... :))

Uzun zaman oldu blogla ilgilenmeyeli, yazmayalı... Şöyle bir bakayım derken özlemişim blogda karalamayı anlamlı anlamsız cümleler kurmayı...

Ramazan ayı ters zamana geldi ama yapacak bir şeyok dayanacağız mecbur :))  Hele işten dolayı ki daha da zor oluyor benim için... İftardan sahura kadar şişe şişe sular büyük bardaklarla çaylar vs vs vs. 

Zor günler geçirdim son iki hafta içerisinde ama her an her saniye bir şey öğreniyormuş insan evet çok şey öğrendiğimi düşünüyorum. 

İş stresi, okul durumu, arkadaşlarla ilişkiler vs. ilk defa bu kadar zorlandım... Ama olsun zaman sorunlarımı çözmeme yardımcı oluyor ara sıra... Sevdiğim bir arkadaşımın kalbini kırdım istemeden tabi sonradan anladım ama iş işten geçmiş durumda sanırım... Umarım affeder. Affetmese de canı sağ olsun...

Zaman 

Her şeyin ilacı ne diyelim hakkımızda hayırlı olan ne ise o olsun...

Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere...  


2 yorum:

  1. Gerçekten biraz karışık bir yazı olmuş...:))
    Ama tekrar yazmaya karar vermen iyi olmuş kardeş..:)
    Hoş geldin.

    YanıtlaSil