13 Ocak 2013 Pazar

DUA İSTEĞİM VAR...

Merhaba dostlar, arkadaşlar, blogdaşlar ve sevgili okur;

Son bir haftadır büyük bir sıkıntı içindeyim maddi olarak. Halledilmeyecek bir sorun değil Rabbime şükür. Sizlerden ricam isteğim var kardeşlerim bu sıkıntıyı atlamam için dua etmenizdir. Bir haftadır uykusuz ve ruh gibi dolaşıyorum ortalıkta. Psikolojik olarak sıkıntı yetmiyormuş gibi birde hasta oldum soğuk almışım. 2 gündür yataktan çıkmadım hiç :(( Lütfen bu kardeşinizden duanızı eksik etmeyin 6 seneye yakın blog yazarlığı yapıyorum ve zor zamanlarda hep manevi olarak destek verdiklerini biliyorum. Rabbime emanet olun. Dualarınızda bu kardeşinizi de unutmayın

3 yorum:

  1. Öncelikle sağlığın herşeyden çok daha önemli, Allah acil şifalar versin, ve herşey gönlüne göre dilediğin gibi olsun..

    YanıtlaSil
  2. Allah yar ve yardımcın olsun ablam

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun buroç kardeşim, her iki sıkıntın için de dua ettim, umarım hiç ummadık bir yerden para gelir, benim sıkıntılı bir zamanımda öyle olmuştu..darısı başına..

    YanıtlaSil