17 Ağustos 2012 Cuma

Merhaba

Yeniden Merhaba,
Görüşmeyeli nasılsınız blogdaşlarım ve ey sevimli okuyucu...
Bildiğiniz üzere çok sık yazmam sıkıntılı anlarımda yazarım genelde kimi zaman saçmaladığımı kimi zaman da canı gönülden okunan yazdığım yönünde tepkiler alıyorum.. Ne yazık ki okumayı pek seven bir toplum değiliz...
Bu durum beni gerçekten çok üzmüştür hep, neden demişimdir? Kendimce çözüm üretmeye çalışsamda yeterli olmamıştır...
Sıkıntılı olduğumda yazdığımı söylemiştim, Son günlerde anlam veremediğim bir sıkıntı var içimde böyle somurtup oturuyorum, gülesim gelmiyor, herkese bozuk çalıyorum...
Bilmiyorum sizde de oluyor mu böyle? Oluyorsa eğer nasıl kurtuluyorsunuz bu sıkıntıdan merak ediyorum nedir tavsiyeniz bana? Denerim  uygulamaya çalışırım biraz olsun azalırsa sıkıntım dualarıma sizi de katarım :))

Bir de bugünlerde takılıp kaldığım sürekli dinlediğim şarkı sanırım birazda bu şarkıdan etkilendim :))
Neyse çok iyi bakın kendinize, bir daha ki yazıda görüşmek üzere hoşcakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder