10 Temmuz 2012 Salı

Yeniden Merhabalar:)))



    Herkese uzun bir aradan sonra merhabalar... Epey oldu yazmayalı evde ki inşaattan dolayı internetin kesik olması ve benim yoğun geçen günlerimden dolayı ara vermek zorunda kaldım. Bir kolda iki karpuz hatta üç karpuz taşımaya başladım artık bakalım nereye kadar götürebileceğim... Bir taraftan grafikerlik diğer taraftan dergi hazırlığı öte yandan da resimden anlaşılacağı üzere 182 MHRS (Merkezi Hastane Randevu Sistemi) Çağrı merkezinde asistanlık yapıyorum. İş dönüşleri sarhoş gibi oluyorum :)) Nedenini pek bilmiyorum ama ben yorgunluktan diyorum.
   Birazcık bu sistemden bahsedeyim 182 MHRS den isimden de anlaşılacağı üzere hastanelerden randevu alıp muayeneye öyle gidiyorsunuz. Hemen hemen tüm Türkiye'de ki devlet hastanelerinden randvu olmadan muayene olmak pek mümkün değil hastaneye doğrudan muayene olmak için gittiğiniz de hastane görevlilerinden 182'den randevu almanız gerekiyor gibisinden sinir bozucu cümleler duyabilirsiniz. Bana göre olması gereken bir şey önceden sıra almak ve kuyruk bekleme vardı şimdi bu sistemle böyle bir sıkıntı yaşanmıyor. Randevunuzu alıyorsunuz ve muayene günü ve saati geldiğinde muayenenizi sıra beklemeden oluveriyorsunuz.
   Gelelim diğer karpuzlara grafikerliğe devam durmak yok tüm hızımızla devam ediyoruz... Diğer karpuza gelince de EFTELYA isimli bir dergi hazırlığı içerisindeyiz. İlk olarak e-dergi olarak çıkaracağız. Dergimizin içeriğinde magazin, edebiyat, tiyatro, sağlık, şiir, karikatür, ayın gözdeleri şeklinde oluşacak... Allah'ın izni ile sıkıntısız bir şekilde ilerliyoruz. :)) A unuttum söylemeyi dördüncü karpuzda var o da okul 6 dersim vardı 5inden kalmış numunelik olarak bir dersten de geçmişim :)) aslında pek gülünecek bir durum değil ama napalım kalmak gelmişse başa kıvırmak artık boşa, önümüzdeki maçlara bakacağız... Bir daha ki yazıya kadar kendine çok iyi davran ey okuyucu... :))

2 yorum:

  1. Buroç kardeşim, Erzurum'lu hemşehrim, ne yalan söyleyeyim yazmadığın için üzülüyordum, sıkılıyordum:(ülke sorunlarına değinen üç-beş kişiyiz zaten, eksilince kötü oluyor...derslerine üzüldüm ama verirsin üzülme...182 yi bilmiyordum ilk kez duydum...Eftelya yayına başlasın ilk okuru olacağım...ismi gibi güzel bir dergi olur eminim kolay gelsin, başarılar diliyorum..ve hoşgelinnnn:)))))

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldinnn olacaktı:))son anda farkettim:)

    YanıtlaSil