31 Temmuz 2012 Salı

Bu yazıya BAŞLIK gitmezz ;)

       ...eğer selam vermiyorsam bil ki s...tir ettiklerimdensin.
       Şu son bir kaç gündür insan denen varlığı düşünüyorum özellikle çevremdekileri. Ne kadar yapmacık ne kadar ucuz karakterli varmış etrafımda tabi bu söylediklerim kendi değerlerim için geçerli kişiden kişiye değişir. Misal kimisi üç kağıtçı insanları sevebilir kimisi safları... Kimisi hovardalık peşinde koşanları severken kimisi de ağır abileri vs...
        Neden insan böylesine nankör olmayı tercih eder genelde ona taktım kafayı! Gerçi sıkıntı etmiyorum gülerek dalgaya alarak cevabımı veririm genelde. Bir karar daha aldım (benim aldığım kararlarla bir devlete anayasa çıkar) hatasız kul olmaz felsefesinden yola çıktığım insanlık anlayışına ek madde koyarak hatasında ısrarlı davrananı bir daha yanına yaklaşmasına fırsat vermeden s...tir et... Yanlışını bile bile ısrarcı olanı inadına iş göreni seni dinlemeyeni salla gitsin vs. bunlara benzer kararlar işte uzun zaman önce görmediğim biri görünce neden bir merhaba demedin diye bana çıkıtı tek cevap s...tir ettiklerimdesin deyince garibim haklı olarak ne yaptım ki dercesine mal mal bakınca, bir insan birini hayatından çıkartmaz da s..tir ederse o hata ne olursa olsun geri dönüş yolu ka-pan-mış-tır dedim ve yolladım vesselam. Bundan sonra böyle yok öyle insanlık filan sonra b.kunu çıkartıyorlar istismar etmeye kalkışıyor iyi niyetimi suistimal ettiklerini görünce kendime kızmak durumunda kalıyorum gaaarıı...

1 yorum:

  1. Aynen katılıyorum Buroç kardeşim, insanları tanımak zordur, bazen yarım saatte, bazen 3, bazen 6 ay, bazen bir yılın sonunda, bazen de ancak belli bir olay başına gelmeden gerçek yüzlerini tanıyamazsın...

    Ama bir kere tanıyıp, numarayı verdiysen, s...tir et gitsin..üzülme değmez...

    YanıtlaSil