24 Mayıs 2012 Perşembe

Yeniden Merhabalar...

Uzunca bir süreden sonra merhabalar :)
Aslında yazmama karı almıştım ama vazgeçtim. Tekrar yazma sebebim kendi kişisel sitemi tamamladım. Sadece domain ve host işi kaldı onları da alınca hemen yayınlayacağım dedikten sonra Yılmaz Özdil'in kaleme aldığı çok güzel bir yazı okudum. Şöyle başlıyor;

Öğretmen

Çıkarın kâğıt kalemi. Sınav yapıcam.


*
Coğrafya: Öğretmenlerin Hanya’yı Konya’yı gördüğü ülke hangisidir?



*
Edebiyat: Failatün failatün failatün
failün şeklinde... Yani, üç vurup bir sayılarak, aruz



vezninde dövülen öğretmenlerin fail’i kimdir?

*

Din kültürü: Allah yarattı demeden, Yaradan’a sığınıp sopalandıklarına göre, öğretmenlerin 



dini nedir?


*
Tarih: Öğretmenlerin resmen haşat edildiği meydan savaşıyla, Mercidabık arasındaki 



benzerlikleri sıralayın.


*
Matematik: Havuz problemi. Çembere alınıp, etrafları sarılarak, Güven Park’taki havuza atıla 



atıla kaç öğretmen sığar?


*
Geometri: Kafasına tekme atılan öğretmen yamulup, sekiz olduysa... Neresine tekme 



atarsan kare olur?


*
Türkçe: Ben böyle memleketin taa...... Cümlesindeki noktalı yerleri doldurunuz.
*
Yabancı dil: Sayın Başbakanımız “bundan böyle hangi dilden anlıyorsanız, o dilden” dediğine 



göre... Laftan anlamadıkları için ağzı burnu kırılan öğretmenlerimiz, hangi dilden anlar?


*
Kimya: Gözüne biber gazı sıkılan öğretmen, gözüne ne sıkarak acısını hafifletir? (Maaşıyla 



geçinemediği için pazarda limon satmak zorunda kalan öğretmenler kopya vermesin lütfen.)


*
Biyoloji: Öğretmenin vurduğu yerde gül biterse, polisin vurduğu yerde ne biter?


*
Fizik: Eşşek sudan gelinceye kadar dövülen öğretmen, 100 metreyi yerlerde 10 saniyede 



sürükleniyorsa... Tazyikli suyla yerlerde sürüklenen öğretmen, aynı mesafeyi kaç saniyede 


kateder?
*
Beden: Panzer mi hızlıdır, Toma mı?
*
Resim: Dayak yiye yiye suratının “şakülü kayan” öğretmen, Pablo Picasso’nun hangi 



tablosunu andırır?
*
Müzik: Karakolda ayna var, ayna var, hicaz makamında... Öğretmenim canım benim, canım 



benim, ne makamındadır?
*
Mantık: Hükumetimizin milli eğitim sloganı “oku, düşün, uygula, neticelendir”ken... Yani, 



baş harfleri “odun”ken... Öğretmenlerimiz niye odun’la değil de, lastik cop’la dövülür?
*
Yurttaşlık bilgisi: Evlatlarımızın geleceği için çırpınan öğretmenlerimizi öldüresiye 



döverlerken gıkınız çıkmıyorsa...


Siz hangi yurdun yurttaşısınız?

2 yorum:

  1. Yeniden yazmaya başlamana çok sevindim, burada siyasi yazılar yazan yani ona-buna DOKUNAN (hani bazılar BİZ DOKUNULMAZIZ diyorlar ya)zaten çok az kişiyiz...dört, beş kişi...bari eksilmeyelim:))

    siten hayırlı, uğurlu olsun buraya linkini yazmayı unutma..

    kovula kovula Hürriyet'de hükümet aleyhine yazı yazabilen tek kişi kaldı..o da Yılmaz Özdil bakalım ne kadar tutacaklar Hürriyet'te? pkk lı öldürdü diye tutuklanan askerleri yazmazsa ona da güvenim kalmayacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederim ablacım. Kimse dokunulmaz değildir. Onlar anca o söylemlerle kendilerini kandırıyorlar o kadar:)). Özdil kalemini konuşturan keskin yazarlardan biridir. Hürriyetin daha fazla tahammül edeceğini düşünmüyorum. Bu konuda hiç bir medya kuruluşuna güvemiyorum.

      Sitemi yayınlar yayınlamaz linki bırakacağım zaten blog kısmını bu bloga bağladım. {{fazla uğraşmamak için :)}}

      Sil