4 Nisan 2012 Çarşamba

ZULME BOYUN EĞMEYECEĞİZ




6 yorum:

  1. Buroç'cuğum çok korkunç şeyler bu yapılanlar tamamına bakamadım, yalnız şöyle bir şey var, bu video sanki sadece ülkücülere işkence yapılmış gibi anlatmış, solculara da aynısı yapıldı, bir de Muhsin Yazıcıoğlu'nun ben bu olayda ifadesi alınıp bırakıldığını biliyorum bizzat o dönemin avukatlarından birinin sözlerinden, aslında 7 İşçi Partili gencin öldürülmesinde Muhsin Yazıcıoğlu'nun da parmağı olduğu söyleniyor, ülkücüler solculara düşmandı, solcular da ülkücülere düşmandı etki-tepki olayı, ikisi de birbirlerini öldürüyorlardı o yüzden iki grup ta sütten çıkma ak kaşık değildi diyorum (bu yapılan işkenceleri mazur gösterir demiyorum elbette..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacım videoyu hazırlayanlar öyle hazırlamış ama dedğin gibi her iki tarafta büyük acılar çekmiş. Rahmetli Muhsin reis de işkence görenler arasında var babam o dönemde Muhsin reisle kısa süre beraber kalmışlar bir otelde. Ne olursa olsun görüşler farklıda olsa hem sağın hem solun ortak bir paydası var TÜRKİYE ve ATATÜRK. Şimdide aynı politika izleniyor yine sağ sol birbirine kışkırtılıyor, özellikle belli başlı köşe yazarları bu işi üstlenmiş durumda TVler zaten boşbakanın emrinde vs şimdi birlik zamanı sen sağcısın ben solcuyum zamanı değil, Düşman belli hain belli...

      Sil
    2. Haklısın canım, ikisini birbirlerine düşman etmezlerse nasıl ülkeyi bölecekler!!??? Geçmişte bu oyuna düştüler, aynı aptallığı tekrar yapmasınlar artık..solcular (bölücü, pkk'cı lar HARİÇ, Allah onları belasını versin)bu ülkenin her zaman iyiliğini istemişlerdir ben de solcuyum oradan biliyorum:)güvenebilirsin:)

      Sil
    3. ablacım tam kastteğimde bu gerçek manada solcularla aynı düşmana karşı mücadele verdik veriyoruz ama farklı dillerden... bunun örnekleri mevcuttur..

      Sil
  2. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
    DOĞRUSUN KARDEŞ.
    BANADA BEKLERİM.

    YanıtlaSil