18 Nisan 2012 Çarşamba

FARKKK....


SÖZÜM AKEBE(AKEPE)NİN DİNDAR BİR PARTİ OLDUĞUNU SAVUNMAYA DEVAM EDEN BİDON KAFALILARA, HALA AYNI ŞEYİ DÜŞÜNÜYORSANIZ DİYECEK SÖZÜM VAR DA ŞİMDİ NE YERİ NE DE ZAMANI.... ŞAYET YOK GÖZÜM AÇILDI ARTIK BİR ŞEYLERİN FARKINA VARDIM DİYORSANIZ EĞER  NE MUTLU SİZE AMA YOK BEN, BENİM OĞLUM YA DA KIZIM İŞE GİRECEK BU YÜZDEN BUNLARDAN TARAFIM DİYORSANIZ EĞER RIZKI NE TAYYİP NE DE AKEPENİN DİĞER SAZ ARKADAŞLARI VERİYOR BURADA SİZDE İMAN KITLIĞI OLDUĞUNU SÖYLERİM. ÇÜNKÜ RIZKI ALLAH NASİP EDERSE ETMEZSE HİÇ KİMSE HİÇ BİR HALT YİYEMEZ... BU YÜZDEN ARTIK BAŞKA TÜRKİYENİN OLMADIĞINI VE İLERDE ZOR GÜNLERİN BİZLERİ BEKLEDİĞİNİN FARKINA VARIN VE ADIMINIZI ONA GÖRE ATIN... BİRİLERİNİN ADAMI OLMAYIN DİREKT KENDİNİZ OLUN VE ONA GÖRE HAREKET EDİN....

6 yorum:

  1. Buroç'cuğum bunlar çok kurnaz, sen sanıyormusun ki, Tayyoş'çular bunu yadırgayacak?:)))tam tersine "ne güzel başbakanımız tüm dinleri kucaklıyor çok demokrat, çok medeni vs." diyecekler:))merak etme her şeye bahaneleri vardır minareyi çalan kılıfını hazırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ablacım biliyorum. Onu savunanlarda çıksın karşıma bekliyorum ama yemezzz...

      Sil
    2. Bir de şu var MHP olarak siz de AKP'nin yaptığını yapmayın ne olur,o hep dini kullandı, din ticareti yaptı,dini siyasete bulaştırdıkça AKP den farkınız kalmaz üstelik tam tersi tepki yapar,dini kullanan bir parti zaten var..biz daha dindarız konularına girmektense, ben bunlara kızıyorum chp de yapsa kızıyorum, HEPAR da yapsa kızıyorum, bu ülkede insanların oyunu almak için Allah,peygamber vs. kullanılıyor dinin yeri camidir,mescittir, siyasi partiler, TBMM, siyasi demeçler, parti mitinglerine dini sokmamak asıl marifet...yoksa akp gider, başka dinci parti gelir..bunun sonu yok..

      Sil
    3. Ülkü Ocaklarının böyle bir pankart açması dini kullanmak değildir, ama bu ülke laik bir ülke, laiklikte bildiğin üzere din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılmasıdır... Dinin siyasete alet edilmesinde insanların suçu daha fazla hep seçim yaparken bu daha dindar bu evliya(ki erbakan bir zamanlar evliya idi halkın nazarında)... Sonuç bu ülkede sahte dindarlar bitmez sahte milliyetçiler bitmez, ama yürekten inanıyorum ki yıkılmış bir devletin küllerinden yeni bir devlet kuran bu millet silkinip kendine gelecektir, sevgilerimle :)

      Sil
    4. İnşallah buroçcum, ama bu tür pankartlar bana sanki dini kullanmak gibi geliyor (kusura bakma)evet erbakanı evliya yaptılar bak sonra 40 trilyonu cuka etmiş damatları,kızı,oğulları sen yedin,o yedi hani bana diye birbirlerini yiyorlar:))
      canım ne diyeceğimi unuttum şimdi:)
      ha yani mümkün mertebe siyaseti dinden uzaklaştırmak lazım diyorum ben..

      bu arada yarın sayfamda BOP ile ilgili harika bir yazı buldum Türkçeye çevirdim bir kısmını tabii..Amerikalıların Mekke ve Medine ile ilgili planları bile yazıyor..bizim uyuyanların acaba haberi var mı bu planlardan?
      sevgilerimle..

      Sil
    5. Bu ülkede ben beni bilmişim bileli hep din ve siyaset bütünleşik bir biçimde yapıldı. Bir zamanlar dediğim gibi erbakana demirele evliya güzeyle bakan çok insanla karşılaştım :(( ama bugün bakıyorum dün evliya diyen bugün üç kağıtçı p...nk diyor. Bu yüzden dinle siyaset birbirine asla karışmamalı. Ama türkiye de maalesef öyle bir parti yok. Buna mensubu olduğum MHP de dahil.

      Yazını da merakla bekliyorum mutlaka okumaya çalışacağım:)))

      Sil