9 Nisan 2012 Pazartesi

Dün Ne yaptım:))

Günaydınlar efenim uzun süredir blogda yazı yazmıyordum. Daha önce ki pöff 3 başlıklı yazımda sınavlarım olduğunu yazmıştım sınavar bitti efendim. Nasıl geçtiii, ben aslında sınavlardan sonra pek yorum yapmam "işte şu kadar netim var", "bu kadar doğrum var", "şu puanım var garanti" gibi ifadelerden uzak dururum çünkü ben "iyi" dersem "kötü", "kötü" dersem de tam tersine "iyi" oluyor  gariplik bende mi değilmi bilmiyorum :))) Sınavdan hemen sonra birde iş mülakatım vardı, bildiğiniz üzere Hastanelerden randevu alma işine telekom ve sağlık bakanlığı da el atmış AssisTT  182 MHRS yi kurmuştu. İşte efendim bu çağrı merkezinde çalıştırılmak üzere işsiz istidam edeceklermiş 1000 kişi civarında alımı olacak öyle diyolar, ama başvuran sayısı 7000'i geçmiş :(( Her neyse efendim bir mülakata girmiştim daha önceleri olumlu geçmiş ve işe kabul edilmişim (Ne mutlu bana) Grafikerliğin yanında çağrı merkezi artı okul (Allahım sen yardım et) Dünde sınav başlama saatinden 1 saat sonra olan İŞkur mülakatına zar zor yetiştim( ya hu ne mantıksızlık değil mi bu iş kur bilmiyormu sınavı olan vatandaşlar da vardır şu saatleri ona göre ayarlayalım diye) Neyse 2-3 saat kadar bekledikten sonra sıra bana geldi 2 dakikada işim bitti adamlar sadece bir önceki mülakata girip girmediğimi sordu o kadar başka bir şey yok... 

Eeee şimdi hepsi hepsi 2 dakika için mi 3 saat bekledk dedikten sonra (tabi bunu içimden dedim:)) ] ordan ayrıldım sonra arkadaşlarla bi mekana gittik biraz çene çaldıktan sonra akşam üzeri eve geldim ve dünü böyle geçirdim :)))

Aslında pek bir şey yapmamışım gibi görünüyor ama siz onu bi de bana sorun gittiğim her yerde 2 saatten az kalmadım  Bakalım bugün neler olacak aslında planım var ama her an değişebilme ihtimali var... Neyse esen kalın efendim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın:)))

4 yorum:

  1. Hadi bakalım, hayırlı bir sonuç alırsın inşaallah..Bu kadar yoğun temponun ardından hayırlı bir haber bekliyoruz. İşi de kapmışsın zaten..:))Çok sevindim. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla hayırlı haberin gelmesini inan bende çok istiyorum. okul, grafikerlik, çağrı merkezi nasıl gidecek bilmiyorum ama, rabbim yardım eder inşallah:)))

      Sil
  2. :)))hayırlısı olur inşallah darısı başıma diycem ama benim sınavlardan kurtulmama çoookvar daha. bi sonraki yazıyla arada epey boşluk var biz esen kaldık da sizden haber yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma darısı başına arkadaşım blogla yakında ilişkimi bitirebilirim gibime geliyor, şiddetli geçimsizlik var aramızda:)) kurslar filan var onları bi atlatayım düzene binsin bi herşey öyle yazmaya devam edeceğim çok yoruluyorum :(( sen takibe devam et sen takibimdesin zaten yokluyorum arada:))

      Sil