6 Mart 2012 Salı

YAZIKLAR OLSUN BU MİLLETE....

Akebe, abd ve ab destekli pkklılar sözde marşlarını bayrak dedikleri bez parçasını ilan etti ve bunu Diyarbakır da yaptı. Bir önce ki gün yandaşlarının "bizim için ikinci peygamberdir", "anam babam sana feda olsun tayyip sana" , "tayyibi üzmek Allah'ı üzmektir" diyerekten köle oldukları bop eşbaşkanı tayyip efendi Irak Başbakanı Malikiyi saf dışı bırakıp bundan böyle iki ülke arasında ki resmi ilişkilerde Barzani denen baş pkk lının muhattap alınacağını duyurmuştu... Şimdi o mecliste oturan sözde milletin temsilcilerine sorarım siz ne halta yararsınız yumurta göte geldiğinde mi hesap soracaksınız. Demokrasi sadece tek tarafı ikna etme aracı değildir, şimdiye kadar bizi  hep arkamızdan vuran ermenilere yaranmak için ermeni oldunuz cami yıktırıp kilise yaptırdınız, dağdan 3-5 tane ibne ve kahpe geldi kırmızı halılarla karşılatıp pkk propagandası yaptırdınız, sözde darbe yapacaklar diye mehmedimizi içeri aldınız, baş pezevenk apoya sayın dediniz, Seçilmişi atanmışa ezdirmeyiz dediniz muhalif olan gazetecileri ve vekillik için seççimiş olan paşalarımızı hala içerde tutuyorsunuz...

akebeye zaten bir şey demiyorum onlar ihanetin baş ortağı ya diğer siyasi partiler ne işe yarıyor??  
Ya halk halk ne işe yarıyor ermeni ile ermeni oldunuz adına demokrasi ve halkların kardeşliği dediniz, peki azerbaycanda karabağda ermenilerce katledilen kardeşlerimiz onlar bizden değiiller mi bunu söyleyince de ırkçılık oluyor diyorsunuz. Ya kürtler hem pkkyı destekleyeceksin hemde kalkıp devletin her imkanından benden daha iyi yararlanacaksın. senin kaçak kullandığın elektiriğin parasını bile biz ödüyoruz, Çıkar şimdi 3-5 kendini bilmez demokrasi manyağı kürtlerin hepsi bir değil diye, her ermeni aynı değil diye... kardeşim bu işler çocuk oyuncağı değil ihanet ya toplu yapılır ya hiç yapılmaz... Can çekişen ve hala Türkiyeden umut bekleyen Azerbaycan karabağ Türklerine ben mi kıydım ben mi katlettim onları, peki ya Erzurumdaki insanları ermeni çeteleri yerine ben mi vurdum ben mi kadınların karnı deşip genç kızlara tecavüz edip sonrada karınlarına taş doldurdum, pkkya desteği ben mi verdim, ben mi sokaklarda taşkınlık yapıp kamu binalarına zarar verip polise taş atıp mehmetçiğekurşun sıktım....

Ben mi dedim abde askerleri için dua ediyorum, ben mi aldım yahudi cesaret ödülünü benim niye "gemiciğim" yok, ben mi dedim memur maaşlarına zam için beni değil imf yi ikna edin diye....

Din kardeşliği filistinde ki din kardeşiniz oluyor da Doğu Türkistanda çinliler tarafından zulme uğrayan kandaşlarımız din kardeşimiz değil mi? Karabağda hala devamö eden soykırımda ölenler aynı zamanda dindaşımız değil mi? Peki ya Iraktaki Türkmen kardeşlerimiz ya onlar dindaşımız değil mi???

YAZIKLAR OLSUN BU MİLLETE ERMENİ İLE ERMENİ OLDU SOKAKLARI DOLDURDU,
YAZIKLAR OLSUN BU MİLLETE ARAPLA ARAP OLDU KENDİ SAYDAŞLARINI UNUTTU,
YAZIKLAR OLSUN BU MİLLETE BAŞBUĞ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN EMANETİNE SAHİP ÇIKMADI
YAZIKLAR OLSUN BU MİLLETE PKKYA TERÖR ÖRGÜTÜ DEMEYEN BİR BAŞBAKANA ANAM BABAM FEDA OLSUN DEDİ ONU PEYGAMBERE EŞE TUTTU ALLAHLA BİR TUTTU
YAZIKLAR OLSUN BU MİLLETE PKKLILARDA İNSAN DİYENLERLER OMUZ OMUZA OLDU DESTEK VERDİ..

1 yorum:

  1. ABD'nin Büyük Ortadoğu Planı (İngilizce sanrım genişletilmiş ortadoğu planı öyle bir şey sonra kontrol edip düzeltirim şu anda vaktim yok, tülleri yıkıyorum:) gereğince ortadoğu ülkelerine BİLİYORSUN ZATEN BUROÇ bilmeyenler için yazıyorum isim isim yıllar önceden belirlenen ülkeler (ki bir tanesi biziz)demokrasi götürülecek!!!Irak'a da götürdüler demokrasiyi! Libya'ya da! Suriye'ye de! Buralarda halk ayaklanıyor diyorlar yalan ne kadar peşmerge kılıklı CIA ajanı ve satılmış işbirlikçi varsa onlar ayaklanıyor, bizde de daha geçenlerde pkk kılıklı iki ABD subayı yakalandı ama örtbas edildi, gizli bilgi kimse gık çıkartmıyor, ta o zamanlarda Tayyip KENDİ AĞZIYLA "ABD' nin BOP planı var, biz de bu planın eşbaşkanıyız, bu planda Diyarbakır bir YILDIZ OLABİLİR" demedi mi? İşte aşağıda linkini veriyorum İNANMAYAN TAYYİP'in KENDİ AĞZINDAN DİYARBAKIR'ı ABD İSTEĞİNE GÖRE NASIL YILDIZ YAPACAĞINI DİNLESİN:

    http://www.dailymotion.com/video/xdrl9g_abd-nin-buyuk-ortadoyu-projesinde-d_news


    Adam ABD'nin planının eşbaşkanıyım diyor ABD için çalışıyorum ortak hareket ediyorum diyor orduyu işte bu yüzden içeri tıktı, yakında pkk'lılarl pkk kılıklı CIa ajanı amerikalılar Suriyeliler vs. bir olup burada da ayaklanınca istediğine kavuşacak...Mehmet Ali Birand, Ali Kırca, Taraf ve Radikal gazetesindeki satılmış işbirlikçi hainler de alkış tutacak..hakikaten yazıklar olsun..

    YanıtlaSil