30 Mart 2012 Cuma

Pöff 3

Sınava bir hafta kaldı, 1 hafta kalması beni de hayli tutuşturdu vala. 6 tane dersim var bişi değil korkmuyorum çalışıyorumda ne bilim böyle içimde garip ve tarif edemediğim bir his var :( Geçenlerde bir kaza anına şahit oldum Arabanın biri bir kıza  10 metre kadar önümde çarptı. Valla şok oldum dondum kaldım. Hata çarpan aracın kız karşıdan karşıya geçiyodu ki araba kıza kalçadan çarptı :((  bide yetiyomuş gibi şöför arabayı kızın ayının üstünde iken stop etmesin mi? Napıyosun be salak herif öldürecen mi diyerekten şöförü uyardık neyse indi kızın ayağından adamda aslında şok olmuştu da araç kullanmak hata kabul etmiyor. Neyse ki ambulansta çabuk geldi de hemen hastaneye kaldırdılar.... Ama hiç aklımdan çıkmıyor o an...

Neyse valla günümün büyük bölümü kütüphanede ders çalışmakla geçiyor, Yoruluyorum ama olsun umarım değer, dua edin ey canlar bu kardeşinize de sınavlarını sorunsuz bi şekilde versin :) Bir başka pöff yazısında görüşmek üzere hoşçakalın,kendiniz de mukayet olun efenim

6 yorum:

  1. oy ablam sende de aynı dert bende de aynı dert :))dua edelim birbirimize bakalım inş hayırlı olur bizim için ...bu arada üzüldüm kazaya ne bilinçsiz insanlar var ya bunlara ne desen az ...çok yorma kafanı diyene bak dicem sen bakma bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayrılısı olsun da rabbimin izni ile geçelim bitsin artık şu okull :) valla kızın feryadı kulaklarımdan gitmiyor :( yani bunu sen mi diyoun baa :)))

      Sil
  2. Bol başarılar sınavlarda.. :)
    Allah zihin açıklığı versin Buroc.

    YanıtlaSil
  3. Valla ben zaten paranoyağım işkillendim hemen anlattığın olaydan! Kızın başı açık mıydı? Malum başı açık kızlar= o.....olarak gören zihniyet iyice palazlandı, iyice çoştu, iyice şımardı! Mahsus, kasten dünyadan bir o..... eksilsin diye çarpıp, üzerinde stop etmiş olabilir! Bir, iki gün önce AKP'li vekil bir kadına çarpıp kaçtı ya!!!Sonradan yardım çağırmak için gittiğini söylemiş! Tayyoş'un oğlu da bilirsin Emin Çölaşan kaç kez yazmıştı, Türk Sanat Müziği sanatçısı Sevim Tanürek'e aşırı hızla çarpıp ölümüne sebep oldu, ama olayda suçu ölen kadıncağıza attılar ve Tayyoş'un oğlu ceza bile almadan doğru yurtdışına!!!!

    unutmadan sınavda başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) açıktı abla, evet o haberleri biliyorum bu da bu ülkede insan canının ne kadar kıymetsiz olduğunu gösteriyor...

      Sil