6 Mart 2012 Salı

Dindar Olacağım diye saf olmayın

Dindar olmak demek saf olmak demek değildir kardeşim, dinde aşırıya kaçmak yanlıştır. Herşeyi dozunda tutmak iyidir. Çünkü din en kolay istismar edilen olgudur.

Antalya Asayiş Şube Müdürlüğü Yankesicilik ve Dolandırıcılık Büro Amirliği ekipleri, dini inançları kullanarak dolandırıcılık yaptığı öne sürülen zanlılara eş zamanlı operasyon düzenledi.
Düzenlenen operasyonlarda, örgütün lideri olduğu öne sürülen F.K. ile eşi N.K, doktor olduğu öğrenilen A.C.Y. ile A.Y, U.T. ile F.Y. gözaltına alındı.

F.K'nin, önceki hayatında Veysel Karani olduğunu söyleyerek vatandaşları “Cennetten size yer vereceğiz” vaadiyle dolandırdığı öne sürüldü.
Zanlıların 2 yılda çok sayıda kişiyi 5-6 milyon lira dolandırdığı iddia edildi.

Zanlıların dolandırıcılık yaparken hipnoz yöntemini de kullandığı, örgütün dolandırdığı kişiler arasında hakim, avukat ve öğretmenlerin de bulunduğu öğrenildi.

9 yorum:

  1. Kardeşim bu saflık değil ya APTALLIK. Cennetten size yer vereceğiz vaadi de ne demek! Gerçek bir dindar olsa açar kitabını okur zaten cennete gitmenin yollarını okur!

    YanıtlaSil
  2. eee Marx boşuna dememiş dinler halkların afyonudur:)vaktiyle Hristiyanlar da cennetten tapu satardı endulüjans diye yanlış aklımda kalmadıysa ta ilkokulda okumuştuk, dinlerin amacı zaten halkı uyutmaktır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marxın bu düşüncesine hiçbir zaman katılmadım katılmamda. Çünkü din kitlelerin afyonu değil kitlelerin ihtiyacıdır. İnsan en zor zamanlarında ya da yardım isteyecek kimsesi kalmadığında dinine yani bir tek Allah tan yardım ister ve bekler. Din insanı insan yapan, insanı Allah(C.C)'a yakınlaştıran en büyük araçtır ablacım... Gerçek dindarlar asla bunlar gibi sapkınlara asla inanmaz kaale bilme almaz, ona inanalar cahil kişilerdir...

      Sil
  3. İnanılır gibi değil..Ya neden okumuyoruz, neden öğrenmiyoruz.. Böyle safsata din tüccarlarına din istismarcılarına fırsat veriyoruz anlamış değilim. Kardeşim dinin ilk emi "OKU" değil mi?..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuyorlar, okuyanı doğruyu öğreteni kabul de etmiyorlar, çünkü cahiller ve cahil kalmakta da ısrar ediyorlar yazık...:((

      Sil
  4. Marxın bu düşüncesine hiçbir zaman katılmadım katılmamda. Çünkü din kitlelerin afyonu değil kitlelerin ihtiyacıdır. İnsan en zor zamanlarında ya da yardım isteyecek kimsesi kalmadığında dinine yani bir tek Allah tan yardım ister ve bekler. Din insanı insan yapan, insanı Allah(C.C)'a yakınlaştıran en büyük araçtır ablacım... Gerçek dindarlar asla bunlar gibi sapkınlara asla inanmaz kaale bilme almaz, ona inanalar cahil kişilerdir... İşte budur.. keşke bu bölümde beğenme diye bir bölüm olsaydı.. Her iki yorumunuza da yürekten katılıyorum.. O zaman iş bizlere düşüyor.Bilgimizi paylaşmak, okuduğumuzu paylaşmak. En azından insan olarak üzerimize düşeni yaparız..

    YanıtlaSil
  5. Aslına bakarsanız benim bir düşüncem var ve bunu ilk sizinle burada paylaşmak istiyorum.Yorumlara verdiğiniz cevapları gördükten sonra.. Düşüncem şu; bu blogspota çok fazla alışamadım benimle aynı düşüncede olan arkadaşalar da olduğunu düşünüyorum. Facebookta bir sayfa açsak grup yada bilgisayardan iyi anlayanlar idare etse, buradaki paylaşımlarımızı orada yayınlasak. Burada kim ne yayınlamış blogcunun eski uygulaması gibi görme imkanı bulamıyoruz. Yada benim bilemediğim çözemediğim bir bölüm var mı bilmiyorum.. Düşüncemi burada açıklamış oldum. sayfanıza gelenlerde görmüş olur. Ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncenize katılıyorum, blogspot pek sarmadı:) facebookta sayfa açmak olabilir face platformunda bihayli kişiye ulaşmak ve bilgi paylaşımında bulunmak mümkün, teşekkür ederim düşüncenizi paylaştığınız için:)

      Sil