11 Mart 2012 Pazar

DELİ YÜREK- UÇURUMUN KENARINDAYIM


Uçurumun kenarındayım Hızır 
Bir dilber kalesinin burcunda 
Vazgeçilmez belaya nazır 
Topuklarım boşluğun avcunda 
Derin yar adımı çağırır 
Kaldım parmaklarımın ucunda 
Uçurumun kenarındayım Hızır 
Bir gamzelik rüzgar yetecek 
Ha itti beni, ha itecek 
Uçurumun kenanndayım Hızır 

Divan hazır 
Ferman hazır 
Kurban hazır 
Güzelliğin zulme çaldığı sınır 
Başım döner, beynim bulanır 
El etmez 
Gel etmez 
Gözleri bir ret, bir davet 
Gülce uzak uzak dolanır 
Mecaz değil 
Maraz değil 
Gülce semavi bir afet 

Uçurumun kenarındayım Hızır 
Gülce bir beyaz sihir 
Canıma bedel bir haz 
Nar ve nurdan bir zehir 
Gülce Araf`ta infaz 
Bir tek bakışıyla suyum ısınır 
Güzelliğin zulme çaldığı sınır 
Uçurumun kenanndayım Hızır

Ben fakir 
En hakir 
Bin taksir 
Cahil cesaretimi alem tanır 
Ateşten 
Kalleşten 
Mızrakla gürzden 
Dabbetülarzdan 
Deccal`dan, yedi düvelden 
Korku nedir bilmeyen ben 
Tir tir titriyorum Gülce`den 
Ödüm patlıyor Gülce`ye bakmaktan 
Nutkum tutuluyor, ürperiyorum 
Saniyeler gözlerimde birer can 
Her saniyede bir can veriyorum



Ömer Lütfi Mete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder