19 Şubat 2012 Pazar

Yaşıyorum Öylesine


Sorma gülüm sorma 
Bir garip haldeyimişte 
Gitmeseydin diyorum 
Gitmeseydin 
Beni böyle bırakıp da yıkıp da 
Sensiz kala kaldım ortalıkta 
Tadı tuzu yok hayatın 
Ortalık yangın yeri 
Ortalık toz duman 
Umutlarım, sıfırın altında erzurum 
Gönlüm talan, gönlüm viran 
Yaşıyorum öylesine 
Yüreğin feryadını dile getir 
Yanık türkülerde ara sevdaları 
Kaybedilmiş ne varsa aşka dair 
Türkülerdedir diyorum 
Kapatıp gözlerimi dinliyorum 
Yani yaşıyorum öylesine 

Yüce dağların eteklerinden 
Toprağın göz yaşlarıyla 
Bulutları sinesine çekmiş 
Hoyrat mı hoyrat 
Haşin mi haşin 
Ferman dinlemez 
Akıp giden su gibi sevdimseni 
Farzet ki çağlar ötesi 
Farzet ki insan yüzü görmemiş 
Yani kirlenmemiş 
Temiz tertemiz 
Gönlüm gibi, sevgimgibi 
Sana olan aşkım gibi 
Çoşuyorum, taşıyorum 
Nice bentler aşıyorum 
Seni arıyorum bulamıyorum 
Yaşıyorum öylesine 

Savaş meydanında yenik düşmüş bir ordunun 
Sağ kalmış tek yaralı askeri gibi 
Kan revan vücudum 
Üstüme çevrilmiş binlerce namlu 
Yalvarmamı bekleyen adi gülüşlü suratlara 
Tükürüyorum çatlamış dudaklarımla 
Koşuyorumi düşüyorum 
Vatanım vatanım diyorum 
Vatanımı soluyorum 
Bir bayrak gibi 
Seni arıyorum bulamıyorum 
Yani yaşıyorum öylesine 

Yıkılmış etrafımda bütün duvarlar 
Karda kışta kalmış 
Kolu kanadı kırık 
Küçük bir serçe gibi 
Uçuyorum, konuyorum 
Üşüyorum, donuyorum, gücüm tükeniyor 
Yoruluyorum 
Seni arıyorum bulamıyorum 
Yani yaşıyorum öylesine 

Hayatın sihri bozuldu 
Silindi bütün renkler 
Sensizim, yalnızım 
Bir garip haldeyim anlayacağın 
Ama yine seni arıyorum 
Andıkça yanıyorum 
Yaprak gibi dökülüyorum 
Sinemi sensiz dağlıyorum 
Ağlamak yakışmaz amma artık ağlıyorum 
Seni bir serçenin göz yaşları kadar 
Çok ama çok seviyorum 
Hani serçeler ağladığı vakit ölüyormuş ya 
Son bir nefes 
Alıyorum, veriyorum, alıyorum 
Seni arıyorum bulamıyorum 
Yani yaşıyorum öylesine 
((( *MYD* )))

10 yorum:

  1. buroçum güzel bir şiir kardeşim.Erzurum olmuş sayfan.bu görüntünün aynısı AKM de var çünkü Ankara'da Erzurum günleri yaşanıyor.Selam olsun tüm dadaşlara...ve annenin ellerinden öpüyorum kardeşim.selam ve duayla kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim cancağızım, Erzurum ve Ankara'nın iklimsel özellikleri hemen hemen aynı hatta Ankara daha soğuk olabiliyor oranın ayazı daha sert buraya göre. Selamını gerçek dadaşlar adına aldım kabul ettim:) Allah'ın selamı üzerine olsun

      Sil
  2. eline sağlık buroç, güzel olmuş 'umularım sıfırın altında Erzurum' mısranı görünce sen mi yazdın dedim ama imza olarak Myd demişsin başkası mı yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şiir Mustafa Yıldızdoğan'a ait "MYD" ise onun kısaltması

      Sil
    2. Mustafa Yıldızdoğan mı haa tamam..o da Erzurumlu belki de..

      Sil
    3. Yok o Konyalı:) Elin nasıl oldu ablacım çok üzüldüm gerçekten bücürük nasıl topladı mı?

      Sil
  3. Şiir çok güzel yüreğine sağlık ortak...

    YanıtlaSil
  4. ayrıca defterine görüş yazdım geldi mi bilmiyorum...

    YanıtlaSil