24 Şubat 2012 Cuma

Mimleme davam ediyor:)))


Mimleme devam ediyormuş bende katıldım:)))

Takip ettiğim bloglardan okuduğu kitapları ve kitap içeriklerini bizimle paylaşan Gülşah (http://gulsahtoptas.blogspot.com) arkadaşın blogunda gördüm, sonunda okuyan okumayanları haberdar etsin demiş :)) Bize düşen bunu devam ettirmek... Başlıyorum cevaplara:

Soru 1: En çok sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?

En çok sevdiğim şey gülmeyi güldürmeyi çok severim:))
 Başka ne var bilgisayarım ve kapının önünde ki arabamızı çok seviyorum, sonracıma
fotoğraf çekmeyi çok severim, tasarım işlerini çok severim,  Sevdiğim
 o kadar çok şey var ki sıralarsam kimsecikler okumaz sonra bu yüzden
bu kadarı kafi diyor ve diğer soruya geçiyorum:))


Soru 2: Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

Bilgisayar başında sürekli Photoshop ve Expression Web
 programları başında geçer. Arada kalanlarda ise Twitter, Facebook ve
 blogda geçririm. Facebook'ta çiftliğim var orada çalışıyorum :))
 Başka ne yaparım Haber sitelerini karıştırır kim nerde ne yapmış
ne söylemiş ona bakarım. Gündemi son dakikaları ile netten takip edenlerdenim:))
A bir de Okey oynarım: )))



Soru 3: En sevdiğin filmler hangileri?
 Valla şimdi şu filmi seviyorum bu film benim çok hoşuma gidiyor
desem yalan söylerim, En çok sevdiğim korku filimleridir (duygusal filmlerde bende aynı etki bırakır ) 2 sezondur Merlin diye dizi film var ona bakıyorum işte.
 Onun dışında filmlere bakmam pek:)



Soru 4: Şu sıralar almak istediğiniz şeyler?
Almak istediğim şey  Yarı profesyonel bir fotoğraf makinesi var başı o çekiyor,
Başka ne var 78 model C5 Jip var bide onu istiyorum:)))



Soru 5: Şu sıralar ne dinliyorsun?
Tam şu an da Farid Farjad'ın kemanla çaldığı "Sarı Gelin"i dinliyorum :))


Hadi bakalım okuyan okuyan devam ettirsin:)))

2 yorum:

  1. :)) Ne iyi etmişsin Buroç... :)))
    Bende Merlin izlerim netten... 5.sezonda kaldım bakalım nasıl gelişecek olaylar.
    Keyifli haftasonları.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Teşekkür ederim Gülşah, Merlin'i ilk izlediğim de sabahtan akşama kadar seyretmiştim:)) sürükleyici meraklandıran ve keyif veren bir hikayesi var. Sana da keyifli haftasonları :D

      Sil