26 Şubat 2012 Pazar

:)) Keyifli Akşamlar



6 yorum:

  1. hahahaa:)))yalnız kedinin son söylediklerini (kırmızıyla olan yazı)seçemedi gözlerim:))sana da keyifli akşamlar buroç, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. İyi akşamlar Buroç,
    benimde odam daha temizdir:) ama arabam bu kadarda pis değildir,
    hem bir bayan olarak nasıl yıkayım arabamı di mi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi akşamlar hobi,
      ev temizliğinize bişey demiyorum ama arabalarınız dile gelse sizden çok şikayet ederdi.Yıkamak için uygun yer yoksa haklısın ona eyvallahta ama imkanın varsa pekala yıkayabilirsin:)))

      Sil
    2. sevgili hobi, buroç'a katılıyorum, benim arabam yok ama kızkardeşim bir, iki kez arabasını bizim evin önünde bırakmıştı, çok da kirli, pisti kovamı, bezimi alıp bir güzel yıkamış ona sürpriz yapmıştım valla çok zevkli oluyor:)))uygun yer yok sokakta yıkadım herkes gibi:))

      Sil