27 Şubat 2012 Pazartesi

Kafam bozukkk

Acayip kafam bozuk, bugün gözlük için doktora gittim. Gözlerimde miyop vardı daha evvelden de gözlü kullanıyodum. bugün gittiğimde doktor miyobun ilerlediğini söyledi 1.50 den 2.75e fırlamış yani bu demek oluyor ki bardak dibi gözlüklerim olucakk   :(((((  Bilgisayardan hiç bu kadar nefret ettiğimi hatırlamıyorum ama bana göre bu ilerlemenin en büyük sebebi bu meret. Bundan sonra bilgisayarla ilişiğimi kesiyorum, zaten grafikerliği de bıraktım okulum var ama öte taraftan da para lazım paranın olması için de iş lazım..... her neyse kafam bozuk vesselam... Ha bide gizlibahcem (gecenuru.blogspot.com) ablamın babası vefat etmiş Hak olan Allah(C.C) gani gani rahmet etsin çok üzüldüm:(( insan sevdiği birini kaybetmesinde ki acının tarifi yok... 

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun abi.. Bugün bende kan tahlili sonuçlarımı doktoruma götürdüm her şey çok düşük çıktı. Bir sürü ilaç verdi birde her ay iğne :(( tekrardan geçmiş olsun... Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da geçmiş olsun paşam gözleri bozduk iyice bardak dibini takmaya başlıyacam gözlük niyetine... Allah razı olsun. Sende dikkat et kendine:)

      Sil
    2. Utku'cuğum:(((geçmiş olsunnn,ben artık doktora gitmeyi bıraktım, kafama göre ilaç alıyorum (kafama göre değil de doktorun eskiden verdiği iyi geldiği ilaçları)iğnelerini mutlaka ol, ayda bir olması zor olmaz..umarım çabuk atlatırsın canım.

      Sil
  2. Geçmiş olsun buroç:(((ya öyle oluyor moralini bozma, ben 41 yaşında gözlük kullanmaya başladım, zamanla hep ilerliyor:((ama sen gençsin lazer filanla gözlükten kurtulmayı düşünebilirsin, 10 dakikalık bir şey diyorlar, ben bile düşünüyorum çünkü gözlüklerimi aramaktan, düşürmekten, hatta sokakta düşürüp kaybetmekten gına geldi:((gizlibahçemin babasına Allah rahmet eylesin, gizlibahçeme de sabır versin...:((tabii ki çok acı bir olay:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim abla:(( lazer tedavisini düşünüyorum bende düşünmez değilim. Biraz araştırayım sonra. Ben önceden de gözlük kullanıyodum onu kaybettim gidip yenisini almaadım 2 sene oldu gözlerimde yanma ve sızlama başladı bende bugün gittim sonuç ortada bardak dibi gözlüklerim olacak:((

      Sil
  3. Sevgili kardeşimiz sana ayrıca teşekkür etmek istiyoruz.Geçmiş olsun dileklerimizle."Serhat ve Suna ULUSOY"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Her ikinizin de bilmesini isterim ki mesafeler ve mekanlar birbirinden her ne kadar uzak olursa olsun acınızı yürekten paylaşıyorum. Allah (C.C.) rahmetini ve merhametini üzerimizden eksik etmesin. Rahmetli babanızın mekanı cennet-ül baki, peygamber efendimiz Muhammet Mustafa (S.A.V)e komşu olsun İNŞALLAH.

      Sil