17 Şubat 2012 Cuma

Hayat bana güzel. Neden mi?

Hayat bana güzel. Neden mi?

  • Çünkü yalnız kalmaktan hiç çekinmiyorum,
  • Çünkü başladığım bir kitap sarmadıysa yarıda bırakabiliyorum,
  • Çünkü cep telefonuma sadece istediğim zaman cevap veriyorum,
  • Çünkü kin tutan biri değilim, 
  • Çünkü başladığım işi yarıda bırakmıyorum,
  • Çünkü arkadaş edinmektense dost edinmeyi tercih ediyorum, bu yüzden arkadaşım oldukça az,
  • Çünkü kibirli biri değilim,mütevaziliği çok severim karşımdaki de böyleyse bizden iyisi yoktur,
  • Çünkü etrafımda ukalalık edenleri barındırmıyorum,
  • Çünkü pozitif bir kişiliğe sahibim,
  • Çünkü 6. hissim oldukça kuvvetlidir,
  • Çünkü Fenerbahçeliyim :)),
  • Çünkü doğru bildiğimden hiçbir zaman şaşmadım,
  • Çünkü kolay iletişim kurabilen biriyim,
  • Çünkü içimden geçenleri anında dışa vururum,
  • Çünkü sevdiğim bir işim var (yakında elimden gidebilir),
  • Çünkü ruhumun gıdasını hiçbir zaman eksik etmem,
  • Çünkü oldukça stresten uzak durmaya çalışıyorum (bazen başaramadığım anlar oluyor)
  • vs. vs. vs. uzaarr  gider 
Hayatınız güzelliklerle dolsun. Gülümsemeyi unutmayın:)) 

6 yorum:

  1. İşin için parantez içinde yazdığına çok üzüldüm buroç:(((umarım öyle olmaz..Fenerbahçe'lilik dahil hemen hepsine katılıyorum ama hayat bana hala güzel değil:(((

    not: buroç, şu kelime doğrulamayı sen de bir yok etsen ne iyi olacak:)))valla robot değilim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen benden daha tecrübelisin, hayatı güzelleştirmek senin elinde abla yaşanan olumsuzluklara karşı sakin ve sabırlı yaklaş ve kendini biraz önemse ve kendini çok sev gerçekten sevdiğini hissettiğin an hayat sana güzelliğini daha fazla göstermeye başlayacaktır:)), grafikerliği çok seviyorum ama sonu geldi gibi:(( kelime doğrulamayı da kaldırdım ablacım:))

      Sil
    2. Kendimi seviyor muyum bilmiyorum, yani öyle bazıları gibi megalomanyak değilim, her şeyin en iyisi ben bilirim diyenlerden de değilim, öyleleri genellikle kendilerini çok severler, şu gezegen öyle korkunç bir yer ki, canavarlarla dolu, hele masum canlılara yüzyıllardır ne işkenceler çektiriyoruz bunların yaşandığını hem de her saniye ben şu anda şu yorumu yazarken bile yaşandığını, bir canlının acılarla çaresiz kıvrandığını ölmeyip süründüğünü ve elimden hiçbir şey gelmeyip seyrettiğimi düşününce ne kendimi sevebiliyorum, ne bu dünyayı sevebiliyorum..

      grafiker misin sen? Ne güzel bir meslek, niye sonu geldi? Nasıl olur?:(((

      kelime doğrulamayı kaldırdığını yazmışsın sayfama da çok sevinip teşekkür ettim orada da, yalnız şu anda yine kelime doğrula robot olmadığını kanıtla uyarısı çıktı:)))hani bilgin olsun:)))

      Sil
    3. keşke herkes senin gibi düşünse ama yok işte... Evet grafikerim Erzurum bilişim ve brc grafikte web site yöneticiliği ve tasarımcılığıyla upraşıyorum. Bu aralar dersleri boşladım biraz yoğunluktan o yüzden ara veriyorum işe biraz önce okulu bitirmek lazım:)

      Sil
  2. Rahmetli Org. Eşref Bitlis yazına yorum gönderdim, düzelmiş, kelime doğrulama kalkmış yani:))çok teşekkür ediyorum..sana zahmet verdim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zahmeti abla ben bloggerin yeni arayüzünü kullanıyorum burda bulamadım sonra eski arayüze geçip ordan kaldırdım:))

      Sil