1 Şubat 2012 Çarşamba

Erzurum' da Bugün:))

Erzurum Cumhuriyet Caddesi (Nam-ı Diyar Mecburiyet Caddesi)-1

Erzurum Cumhuriyet Caddesi (Nam-ı Diyar Mecburiyet Caddesi)-2
Erzurum Cumhuriyet Caddesi (Nam-ı Diyar Mecburiyet Caddesi)-3

 Bugün tüm şehirde tipi ve hızlı şekilde kar yağışı  vardı. Ama ne yalan söyleyeyim tipiye rağmen  böyle karın üstünde haşurt huşurt gezmek karda yuvarlanmak geçiyordu ama cesaret edemedim İşin içinde hasta olmakta var :))  Tipiden göz açılmıyor kafeler mekanlar tıka basa dolu herkes doluşmuş bir yerlere.. Resimleri çekerken bile buz tuttum nerdeyse ama olsun. Şimdi tamda şuanda bu yazıyı yazarken çayımı içmeye hazırlanıyorum. Benim oturduğumuz semtte daha çok kar var.  Komşuya güldük başımıza geldi az kalsın düşüyodum da bugün ama neyse ki düşmekten son anda kurtuldum. Dikkat etmek lazım. Trafik konusuna da değinelim  TVlerde bas bas bağırıyolar şahsi araçlar yerine toplu raşıma araçlarını kullanalaım diye ama yok insanımızın başına illa ki beirşey gelecek ki sonra dikkate alsınlar gezdiğim  her noktada neredeyse bir kaç kaza olmuş. Bir tanesi de benel aramızda bi kaç metre vardı oldu. Bir araç önünde giden aracı sıkıştırdı adam sağa kaçayım derken olduğu yerde dönmeye başladı sonrası malum küttt!! Allahtan kimseye bişey olmadı tampon filan düştü arabanın ama niye olsun ki şahsi araç yerine toplu ulaşım araçlarını tercih etseler bunlar olmayacaktı. Bak bana aferin almadım arabayı bugün ne gerek var ne kadar dikkat edersen et illa ki dikkatsiz birileri çıkıyo... Her neyse bugünü de böyle kapadık sayılır bakalım yarın ne yapacağız :)) Allah hakkımızda hayırlısını versin  herşeyinn ben çay içmeye gider sizlere iyi akşamlar :))


Erzurum Halk Eğitim Merkezi önü
Erzurum Halk Eğitim Merkezi önü
Erzurum Havuz Başı
Erzurum Havuzbaşı-2 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder