28 Şubat 2012 Salı

Dost mu o da ne???

Dost mu o da ne???
Var mı böyle bir olgu?
Gerçek dostum/n var mı?
Benim hiç olmadı,
Can dedim canımı almaya çalıştılar,
Dost dedim,
İlk onlar arkamdan vurdu.
Dostluk para olmuş maddiyat olmuş,
Parası olanın dostu çokmuş,
Gördüm...
Nasıl kaybettiğimi nerede hata yaptığımı,
Bilmiyorum.
Kim bilir belki de bilmek
İstemiyorum,
Daha fazla canım yanmasın diye...
Bu beden daha fazla kaldıramaz bunu,
Arkadan vurulmayı, 2-3 kuruş uğruna,
Sevginin, kardeşliğin bitmesini bitirilmesini.
Gerçek bir dostunuz var mı,
O halde hakkınıza düşenden çok fazlasına sahipsiniz
Yok,
Sevgi yalan, arkadaşlık yalan, aşk yalan, can olmak canan olmak yalan
Kocaman bir çukurdayız,
Adı Yalan Çukuru....
[Alıntı]

2 yorum:

  1. Ben böyle bir şeyi beklemiyorum, dostu olanlara ne mutlu, insanın anası, babası, kardeşi hayattaysa ve rahmetli Cem Karaca'nın şarkısında söz ettiği türden ana,bacı,kardeş değillerse (ana baba bacı gardaş dar gününde el olur şarkısı yani)onlar dosttur, bir de varsa kedisi, köpeği en hakiki dosttur, arkadaşları olabilir insanın, kimi yüzüne güler, sen mutfağa ona çay koymaya gidersin, o arkadan dil çıkarır yanındakiyle sana güler alay eder, fazla bir şey beklememeyi öğrendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet abla insanın en büyük dostu hayvancıklar, onlar seni satmaz terk etmez bırakmaz. Ben etrafımda çok insan gördüm beni ben olduğum için değil 3 kuruş para için yanımda olduğunu çok gördüm arkamdan nanik yapıp yüzüme iyi ki varsın diyeni. Ama ne yapacaksın dünya kurulmuş kurulalı bu hep böyledir bana düşen sadece gülüp geçmek...

      Sil