2 Şubat 2012 Perşembe

:))

Bazı maddelere katılmamak kaydıyla birçoğu doğru:))

6 yorum:

  1. :))) Bu paylaşımınızı hiç bir hanım arkadaş ya yorum yapmaz yada kabul etmez:)

    YanıtlaSil
  2. kabul de etmiyorum yorum da yapıyorum.:) her insanın eksiklikleri olabilir bayan erkek .bayanların size göre olan eksiklik veya zaafları erkekleri mükemmel kılmaz eminim onlarında kadınların gözünden görülen onlarca kusuru zaafı vardır ki bu yukardakileri kabul ettiğim anlamına gelmesin :) dünyanın yarısını(büyük bir kısmı en azından ne kadarı olduğunu bilmesem de:))) bir kefeye koymak mantık dışı .bence hiç bir cinse böyle genellemeler yapılmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) seyma, evet kadınların gözünde erkeklerin pek çok hareketi kusurlu çünkü kadının istediği şekilde davranmadığın sürece kusurlusun. Genelleme yapmıyorum ki genellemelere karşı olan biriyim. Maksad sadece şenlik ve tebessüm :)

      Sil
    2. yooo ben anladım maksadın şenlik olduğunu ben de güldüm üstelik sadece düşüncemi söyledim eminim bunu yazan böyle birilerini görmüş de yazmıştır. "kadınların gözünde erkeklerin pek çok hareketi kusurlu çünkü kadının istediği şekilde davranmadığın sürece kusurlusun" ben de hep tam tersini düşünmüşümdür ilginç:))

      Sil
    3. :))hakketen ilginç bende hep böyle düşüünmüşümdür

      Sil