30 Ocak 2012 Pazartesi

İyi Akşamlar:))

İstanbul' da iki santim kar yağıyo hava sıcaklığı -18 diye hayat felç oluyor haber kanalları hep oraları gösteriyo ama yıllardır canım çıksın Erzurum' da 2 metre kar oluyo, hava sıcaklığı -30 larda geziyo. Valla ne yalan söyliyeyim İstanbulun o halini görünce içimden kıs kıs gülesim geliyo, hatta şu an gülüyorum:)) Neyse gelelim asıl mevzuya daha önceleri yayınlamış idum. Erzurumda kardan yapılan heykelleri ama o çalışmalar tamamlanmamıştı. İşte bitmiş halleri [Resimlerde araya bende kaynadım]

















6 yorum:

  1. kar Erzurum'da adam gibi yağar:)buraya bile artık eskisi gibi (60'lı yıllardaki gibi)yağmıyor, 15 -20 santim filan yağdı, ona da şükür dedim, karı severim çünkü..evet İstanbul'lular 2 santime kar diyorlar (Gülşah cığım duymasın:))benim kulağımı çeker:)))resimler harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış hatırlamıyorsam 3-4 sene evvel bir kar yağmıştı erzurumda dozerler temizlik yaparken arabalarıda kaldırmıştı:)

      Sil
  2. Güneş çıktıgında eriyip gidicek bu güzellikler. Çok üzücü..

    Bende bir İstanbul'lu olarak :) oraların kar yagdıgında nasıl oldugunu elbette biliyoruz ama malesef burada trafik, kalabalık, hepimizi felç ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a trafik faktörünü atlamışım, doğru istanbulun trafiği çok pis tatil için geldiğimde daha iyi anladım. Ama ne yalan söyleyeyim böyle insanları görünce gülüyorum:))

      Sil
  3. Buroç sayfanı beğendim,resimler yani kardan heykeller çok güzel. Teşekkürler dost. Sevgiyle kal. U/mutlu kal.

    YanıtlaSil